![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Tack för svaren!
Jag har loggat in i WS FTP PRO men det är kanske fel program? Jag såg att det fanns olika WS FTP program som man kunnde insallera. Är det så att jag har valt fel program? Jag har försökt med olika lok men får samma svar hela tiden.Eller så använder jag programen på fel sätt? Arne |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med update TRS 2004 | LokKalle | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2005-01-08 23:39 |
Problem med kopierade filer | Json | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 6 | 2004-10-30 19:26 |
Problem med att ladda ner filer | Robert_sundström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2004-04-23 08:15 |
Viktigt: Nedladdning av filer från msts.e-buzz.net | Christian | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 15 | 2003-05-08 23:42 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |