|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2011
|
Nej, problemet är kvar
Problemet må vara ganska litet men det dödar min vilja att bygga i railworks om allt inte fungerar som det ska x(
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
Jag har en känsla av att ljud försvinner när ens dator/ljudkort inte riktigt orkar med. Ibland kan t.ex. motorljudet försvinna på ett tåg för att komma tillbaka en stund senare.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
|
Tja, min dator är ganska gammal (7 år, acer laptop och vista
) så där kan nog problemet vara. Fast det ända jag kan tycka är konstigt är att på GWL (Great Western Line) och Bergslagsbanan fungerar allt ljud som det ska...
|
|
|
#4 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Det hänger också hur stora rutter som kan avgöra. Om det hade varit min rutt så klarar inte din dator av.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
|
Det visade sig bara vara RW som leker med mig
ljudet kommer och går. Detta ska väl fixa sig när jag får en ny dator, hoppas jag.
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2010
|
TS2014 verkar inte fungera så bra med Rc-loket. Spelet bara kraschar. Någon som fått det att funka?
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Citat:
Värt att kolla upp är också ADDE's svar han ger i post nummer 2 i samma tråd. Jag hade redan European Asset Pack så för mig var det post nummer 12 som var lösningen för att få bort alla krascher med RC-loket.
|
|