![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#34 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Måste tacka för den trevliga responsen!
![]() Ja Totte det är Route Editorn, med ett rutmönster och flygbilder från Google Earth ![]() Endast smådetaljer idag. Staket längs kanten, var även ute och fotade ny asfaltstextur idag (man måste passa på när snön inte ligger i vägen). Annars i övrigt har även byggnaden som, Effect reklambyrå huserar i, tillkommit ![]() Inte mycket byggnader kvar att skapa i Vimmerby, efter det flyger jag vidare till Hultsfred och börjar arbeta på miljön därikring. Arbetet kommer gå -så mycket snabbare- när jag börjat få ihop en flotta med byggnader och hus som jag sedan kan placera ut i övriga städer. T.ex Målilla och Mörlunda har inte så mycket stadsmiljö runt spåret vilket gör det enkelt för mig att låna byggnader från andra ställen i rutten ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av granders den 2014-02-14 klockan 22:52. |
![]() |
![]() |