![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#33 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Kanske på tiden att man kopplar in VelociRaptor 250GB med MSTS Där är lite trångt för jag har så in i vassen med rutter och backupper mm, får flytta onödiga filer till en annan disk innan jag kör igång MSTS Kanske man får lusten tillbaka att bygga, om man nu minns hur man gjorde ![]() Fråga till Micke321 Har du fått JBJ-R2 av Totte ? Du sa att du funderade på att bygga lite på rutten, vilket behövs ![]() Jag har tröttnat på RailWorks, det händer ju inget på Svensk-sidan Är ganska less på alla UK-tåg, alla lika fula Skillnaden som jag direkt märker, är att RW är lite mer "mjuka i formerna" på fordon mm ochi detaljerna. Men vad hjälper det när det är så tråkigt att köra .
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2014-02-27 klockan 01:29. |
![]() |
![]() |