![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2013
|
![]()
Ränder 3.jpgWireframe 1.jpg
Te + Lingongrova denna gång = Vindrutetorkare och lampor. Tyvärr tog nosen lite skada av installationen av lyktorna. Som ni kan se är den lite mindre mjuk. Tror jag gjort något galet med dimensionerna. Men det löser sig. Äntligen fick fronten lite liv i sig! Efter en del letande efter referensmaterial har jag upptäckt att det finns olika boggievarianter, samt olika utföranden av "stegar"/"trappsteg" på loket osv. Få se hur vi löser det senare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Det ser mycket bra ut.
![]() Fortsätt att äta så har vi nog ett X2000 till helgen. ![]() Lycka till med fortsättningen. ![]() mvh .... Mats
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Herre Gud vad snabbt du jobbar! Det ser riktigt stiligt ut!
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det måste vara något speciellt med dom där kaffebönorna
![]() Riktigt snyggt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Herregud, ser ju tokbra ut! Keep up the good work
![]()
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() Förnämligt snyggt och imponerande. När du säger "inte speciellt högt polygonantal", vad innebär det mer antalsmässigt? *nyfiken* ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Drivenheten ser otroligt snyggt ut
![]()
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Här går det verkligen undan! Och snyggt blir det också!!
![]() Gillar att du valt att göra "riktiga" 3d objekt av allt, särskilt sidoplåtspanelen tror jag ger tåget ett helt annat liv om den är "äkta" istället för en bumpmappad textur.