![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2011
|
![]()
Hallå!
Efter att ha vilat inom mitt Trainz-skapande så bestämmde jag mig för att ta upp detta igen. ![]() ![]() ![]() När jag startade upp mitt lilla "verk" (läs bana) och ska ge ett kommando till en av mina AI-förare så får jag upp följande meddelande. Vad betyder detta och hur löser jag problemet? ![]() Tack för svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Svenolovs avdelning - men fungerar banan så gå vidare som om inget har hänt. Men meddela gärna vilken Trainz-version du har och med vilket build-nummr.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2011
|
![]()
Jag rullar med Trainz 2010 och med buildnr: 49933
Banan fungerar som den är idag men jag har kört fast nu i mitt byggande eftersom jag behöver sätta ut fler triggers men då detta fel dyker upp försvinner möjligheten att lägga till denna "rule" för mina AI förare ![]() Hoppas på svar som kan ge mig en lösning ![]() |
![]() |
![]() |