![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Hej, jag kanske inte kan berätta en lika spännade upplevelse men däremot så kan jag visa en bild på en tillägg som jag tycker är bra både spelmässigt och grafik. Inköpt på Tradition för 300 spänn.
Bra aktiviteter. Man kör under Engelska kanalen med TGV tåg och det går fort om man vill det. Routen är mellan Ashford i England och Lille i Frankrike. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Krona eller Euro? | Pson | Off-topic | 24 | 2003-08-12 18:07 |
Euro Loco aktiviteter sökes!(finns det?) | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2003-02-28 20:37 |
Chinese Qianjin steam loco is finished! So cool! | Bluesky | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 21 | 2002-10-17 12:44 |
simpe loco stop/start script with signal lights | bt | Scenarios och scripts | 1 | 2002-09-05 07:32 |
Euro Tunnel Rutt | ghostwalker | Landskapsdesign - Trainz | 7 | 2002-05-07 10:53 |