![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 079
|
![]() Citat:
Jag har lyckats "trolla bort" några av dom mesh-buggar som fanns, har även gjort nya normal/bumpmaps texturer som löste problemet med att vissa ytor blänkte "onormalt" mycket. Det som återstår är väl egentligen "bara" att omarbeta dom sistnämnda texturerna fullt ut, av någon anledning så kom jag inte längre när jag höll på (troligtvis för att jag inte hörde så mycket mer från Marcus p.g.a. det han råkade ut för). Jag får väl försöka att ta tag i loket/loken igen framöver, och se om dom går att få till i "släppbart" skick ![]()
__________________
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2014-04-15 klockan 11:08. |
|
![]() |
![]() |