![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Blää till C20, men jag tar gärna emot de äldre Cx-vagnarna till min signatur! De är också en favorit hos mig!
EDIT: Blev RC-Lok med vagnar. De är fina lika väl. ![]()
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. Senast redigerad av ADDE den 2014-04-26 klockan 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Haha!
![]() Här är tråden där jag hittade Jannes bilder: http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...light=signatur Som jag tolkat det så verkar det vara helt okej att använda hans bilder i sin signatur. EDIT: Snyggt signatur det blev! ![]()
//Hamp3 ![]() SJ InterCity (X31K) Senast redigerad av Hamp3 den 2014-04-26 klockan 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
"This domain is for sale" sades det om länken...
Hittade inte andra bilder dessvärre...
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]() Citat:
![]() Länken du fick först går till http://waybackmachine.org/ som är ett "museum" för gamla hemsidor. De har besökt och gjort kopior av massvis av hemsidor genom åren och erbjuder nu möjligheten att "resa i tiden" genom att man kan besöka en kopia av exempelvis http://tags.nikson.com/ från 2005.
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
ja, jojo... okej!
"Thewaybackmachine" känner jag mycket väl till... ![]()
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hmm nu är det väl lite väl off topic..
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2011
|
![]()
Mmm, håller nog med dig micke
![]() Jag börjar bli väldigt nyfiken nu jag med, hur går det Basse?