![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Just det där specifika tågsätet måste man nog göra om så den kör hela vägen fram, annars blir det "rött" för dig...
Jag trivs bättre att köra scenarion... Roligast är att köra dem på London-Faversham... kör en 395 hela vägen! ![]()
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Jag verkar göra något annat fel också för när jag skapat ett Scenario så kan jag inte efteråt gå in och editera i det. ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Alla scenarion utom career scenario kan man editera i efterhand. Career scenario är väl något man tänkt endast DGT ska skapa då man får rankings och poäng i dessa. Alla andra typer av scenarion kan man skapa, t.ex. Standard, skulle jag rekommendera.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Man kan skapa Career-scenarios.
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Vet du vart Scenarios hamnar så jag kan ta bort dom manuellt? ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
om du spelar i scenarion och väljer World editorn från paus-menyn, så kan du låsa upp dem. alt. att du är i annat scenarioläge, att du väljer scenario marker för rätt scenario i editorläget.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Finns en tysk payware rutt från GBE (tidigare Blue Sky Interactive & Vizzart), Nürnberg-Ingolstadt där man toppar 300 km/h
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]()
![]() |