![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
installera kmj landskapsgrejjen. när jag testar ett tåg och ska starta så kommer de upp "failed du save service" och sedan kan man välja ja / nej .. väjer jag ja så kommer de upp mer errors.. väljer jag nej så kommer jag ut i windows.
hur fixar jag detta? .. jag extractade allt till prog/trainsim/routes .. skaffade spelet idag så jag är inte speciellt insatt. y0 |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har du tittat i KMJ mappen att allt (mappar och filer) finns i den? Jämför med en av orginal rutterna.
Rutterna hittar du här (om du inte ändrat nått vid installationen): C:/Program/Microsoft Games/Train Simulator/ROUTES Om inget annat hjälper, installera om den! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
Reg.datum: Jan 2003
|
![]()
Sorry, i am writing in english, because my swedish is not so good.
I have a solution for this problem:add w98install.bat from JBJ-bana-page and install KMJ-bana again. I had same problem with KMJ-bana too, but after i tried this it begun to work! |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med AE | vl | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-12-06 11:03 |
Problem med Picadilly line(london underground) | gec44-9w | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-12-05 17:43 |
Problem med Y2:an. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2003-11-25 15:51 |
Problem med MSTS! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-02-17 09:59 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |