![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
En riktig juvel
![]() Fick igång ljuset genom att trycka på "L", vid start av Quick drive senarium. Även ljus inne i bistrovagnen. Inga problem med blå gantrys.
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2014-07-06 klockan 00:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Ser riktigt bra ut!
Trevlig semester! Den gamla modellen borde väl nästa ha kåpa (heter det så?) längst fram på nosen. De fanns väl inte utan?
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2013
|
![]()
Hawk, vilken rutt är det där? Ser jättefint ut!
Ja, den gamla modellen har en "näsa" istället för koppling. Jag har kvar den gamla modellen men behöver modifiera den för de nya måtten ![]()
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Det är "Munich - Garmisch-Partenkirchen Route Jag köpte den när dom hade 50 procent rea Fick det här trevliga röda tåget med. En trevlig Tysk rutt http://store.steampowered.com/app/258652/ HD-film http://store.steampowered.com/video/...snr=1_5_9__400
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2014-07-06 klockan 23:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tänkte faktiskt köpa den. Om den är bra, som du säger, så köper jag den nog (vid nästa rea
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jag vet att det är en beta, men jag tycker att tåget gasar på alldeles för mycket vid litet gaspådrag. Man får "Wheelslip" alldeles för lätt. Riktigt så bra acceleration har inte X2000 i verkligheten, dom är ju kända för motsatsen. Det vore trevligt med samma typ av broms som finns på RC-loken. Nu är det i princip ingen broms > hård broms > jättehård broms. Det vore bra att kunna ställa mer steglöst så att man kan göra snygga inbromsningar.
![]() I övrigt tycker jag att den ser jättebra ut! ![]()
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: May 2013
|
![]() Citat:
![]()
![]() |