![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Vi kom hem igår. Ja, jag lyckades få min rutt att vakna! ![]() ![]() Hur kan det hända fattar jag inte!!! Någon tips? Det är samma sak med Jönköpingsbanans signalsystem och vägskyddssystem som inte fungera som de ska. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Vägskydden på mina banor har jag aldrig fått fungera...
![]() Men hur kommer det sig att signalsystemet inte funkar? Hur blir det (i båda fallen)?
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Läs gärna här
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2014-07-15 klockan 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Nu i kväll tog upp rutten igen och körde hela banan. Allt fungerar bra utom bommarna. Vägskydden fungerade delvis bra i 2014. I 2015 är ännu värre. Många av bommarna går inte ner. ![]() Hur ska vi lösa det? Det är jätte knepigt! Känner mig gråtfärdig!!!
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2014-10-01 klockan 23:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Jag har gett upp bommarna (på bergspasset) för länge sedan...
Kanske det har med scriptet med å göra. att den inte följer TS-Standard så som tyska- och brittiska bommar gör...
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag öppnade rutten och började jobba med den, men det känns väldigt trögt! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Skaparen Josef72, är den free eller kostar den? Den innehåller fina hus! |
![]() |
![]() |