![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2012
|
![]()
Hej!
Jag saknar ett lok till rutten DK 2000H. DSB ME 1506. Jag har sökt på diverse danska sidor men hittar inte just det numret. Med vänlig hälsning/Spirot |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
prøv å lagre denne DSB ME pakken kanskje den liger her sjøl om det ikke står oppskrivet på siden http://www.tog-sim.dk/downloads.php?did=950
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack för hjälpen. Men där fanns den inte med. Det börjar med ME 1509.
Jag får söka vidare. Det finns ju rätt många ME varianter i verkligheten. Men kanske inte alla är gjorda till msts. Aktiviteten det gäller är Nykobing-Osterport. Där behövs ME 1506. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Har du skrevet et innleg på http://www.tog-sim.dk? kanskje de kan hjelpe deg
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Prövade att ändra siffrorna på ett annat ME lok, men då syns bara strålkastarna och dieselröken. Ska pröva på togsim. Har registrerat mig där, men har ännu inte fått ett mail för att slutföra registreringen. Med vänlig hälsning/Spirot |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Mycket material har ju legat på train-sim.org, och dantrainsim, men tyvärr så har de tagit bort allt som har med msts att göra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Har du kollat Oldtimersklubben? |
![]() |