![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Jag har jobbat lite med färgerna på 30-talarna, dom lyser inte lika förskräckligt nu även om jag kanske ändå inte är helt nöjd... Nåja, det jobbas med dom i alla fall.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Kul att du försöker göra ditt bästa! ![]() De blir säkert fina! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Hej!
Jag ahr Sealpowers AB4 liggandes hos mig. (En av de projekt som han har lagt ned och gett ut). Den var ursprungligen gjord för Trainz, men är du intresserad av att slutföra modellen? Citat:
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Men tack för frågan i alla fall! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tror det får duga så med färgerna. Nu ska "bara" de sista detaljerna på plats, så blir den här klar snart för ett första släpp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Begreppet "snart" kan ju vara ganska tänjbart... som tur e.
![]() I alla fall tänkte jag inom någon dag släppa en beta i alla fall på första 30-talsvagnen. Gjorde en utflykt till Vänersborg från Trollhätten ToR för att prova lite. Det gick bra. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Vagnarna ser snygga ut och passar bra in i banan. Jag ser fram emot ett första släpp. Jag undrar hur pass de passar till diesellok från 50-talet?
![]()
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |