![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Är bara att instämma i kören, GRATTIS.
Hoppas man har ditt tålamod när man blir (ännu) äldre, är imponerad av att du inte har kastat in hatten många gånger, trots att du brukar råka ut för div. minst sagt skumma fel lite nu och då ![]() Men det är kul att se att du "tjurar" vidare, så lycka till med det fortsatta byggandet ![]()
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Såg inte det här igår (dålig uppmärksamhet kanske) men får instämma i gratulationskören.
Plötsligt känner man sig nästan ung (65) men bara nästan. Håller med Ekan om att det är kul att du fortsätter trots en del märkliga bakslag.
![]() |
#18 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Sent svar men jag tycker det är både häftigt och roligt att detta forum kan spänna över så stort åldersspann. Från de minsta som är kring 11-12 år upp till Nild som är 80!
![]() Jag fick ett mail från en norsk kvinna som berättade att hon var fru till Roar H här på forumet. Roar H gick bort i en hjärtinfarkt men hon ville förmedla att han haft väldigt roligt och nytta av forumet och delat tågupplevelser med er virtuellt! och Nils, stort GRATTIS! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Som fortfarande håller igång Forumet efter alla dessa år. ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Ett Grattis i efterskott från Kanada!
![]() |
#21 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Är överväldigad av alla inläggen. Låter dessutom meddela att jag rullar vidare. Nästa station 90 år.
Hänger ni med...? Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Grattis Nils
Ursäkta att jag grattar så sent men ett stort grattis från Dalarna M.V.H H-E Hedström |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2004
|
![]()
Nu skall jag snart prova att köra på den "moderna" varianten av CAB banan, förmodar att den är lika superb som allt annat du gjort.
Tack och grattis i efterskott. |
![]() |
![]() |