![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
du behöver ladda hem str pegaso paketen på den här sidan --> http://www.spaintrainzrutas.com/down...dex.php?cid=50 så kommer lastbilen fram
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Tack för det. Sagt och gjort. Nu är sopbilen återställd.
![]() Hälsningar
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Hejhej, undrar var man kan ladda ner STW Växelavstånd? Dem jag har har fått nåt fel (saknat attachment points) och funkar inte, och jag kan inte lyckas hitta vart dem laddas ner... (tydligen inte i Växelpaketet, för det har jag provat?!)
Tack på förhand! =)
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej, tidigare fanns på forumet en paket för nån fix av STW's kontaktledning (gjord av svenolov tror jag) som fixar lite faulty objects, men jag hittar den inte längre, nån som vet vart den finns på forumet?
![]() EDIT: hittade såklart sekunden senare, men tyvärr leder länken till en saknad fil på Dropbox. Nån som har den möjligtvis? ![]()
//Joakim Wahlberg Senast redigerad av Jockes den 2015-09-26 klockan 20:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]() Citat:
Nisse, förstås |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
HAr råkat radera Aurans inbyggda Passengers, och hittar bara en felaktig på nätet som tycks sakna några .IM-filer, är det möjligen någon som sitter på en fungerande version och skulle kunna dela med sig?
![]() EDIT: Glöm detta, kom på att jag ju enkelt kunde föra över Passengers från Trainz 2012...
//Joakim Wahlberg Senast redigerad av Jockes den 2015-11-27 klockan 20:37. |
![]() |
![]() |