![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Hur röstar du i nyvalet? | |||
Socialdemokraterna |
![]() ![]() ![]() ![]() |
12 | 31.58% |
Vänsterpartiet |
5 | 13.16% |
Miljöpartiet |
3 | 7.89% |
Moderaterna |
6 | 15.79% |
Folkpartiet |
0 | 0% |
Kristdemokraterna |
1 | 2.63% |
Centerpartiet |
3 | 7.89% |
Sverigedemokraterna |
6 | 15.79% |
Feministiskt initiativ |
0 | 0% |
Annat parti |
0 | 0% |
Inte bestämt mig än |
2 | 5.26% |
Antal röster: 38. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Jag röstar på SD!
Och det står jag för!!!!!!! Som pensionär betalar jag 30 % i skatt. Var vänlig och läs på SverigeDemokraternas hemsida och bilda er egen uppfattning. Låt inte styras av DDR-MEDIA som lever i sin egna skyddade Kvarter tex Södermalm. SRT Opartisk Objektiv BULLSHIT!!!!! ÄR FLY FÖRBANNAD PÅ ERA NEDLÅTANDE OCH HÅNFULLA SÄTT...... Jag struntar i vad ni röstar på, för det är er Ensak. Sedan Husby-Upploppen håller utländsk Media ögonen på Swedistan! Denna utslagning av Svenska Åkerier är skrämmande. Men det är ju inte så konstigt, Facket Transport ägnar sig att förfölja och utesluta medlemmar som inte Röstar Rätt. Facket struntar i sina medlemmar vad dom tycker och tänker. Till Micke L : VET HUT PÅ DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Du skriver att du röstar på Sverigedemokraterna för att du tycker att pensionärernas skatt är för hög. I budgetomröstningen för ett par veckor sedan röstade Sverigedemokraterna EMOT att sänka skatten för pensionärer. Man röstade istället för att låta pensionärer fortsätta finansiera sänkta skatter för höginkomsttagare. Känns det bra att ditt parti röstade emot det du själv brinner för? Vad gäller Transport så har man aldrig uteslutit någon som röstar på ett visst parti. Däremot har man uteslutit medlemmar som samtidigt haft förtroendeuppdrag för Sverigedemokraterna. Och det av den enkla anledningen att Sverigedemokraterna är ett antifackligt parti. Man vill alltså förstöra fackets möjligheter till exempelvis stridsåtgärder såsom strejk eller blockad. Sverigedemokraterna sätter också människor emot varandra och vägrar stå för de demokratiska rättigheterna som är fackets värdegrund. Det är alltså ganska enkelt - man kan inte vara medlem i en förening och samtidigt i en annan förening arbeta för att kraftigt försvaga den andra föreningen. Om du jobbar på Volvo kan du inte samtidigt jobba på SAAB med att stärka varumärket mot Volvo, det kommer inget av företagen att gå med på. Därför utesluts Sverigedemokrater med förtroendeuppdrag just för att Sverigedemokraterna INTE värnar om fackföreningsrörelsen. Däremot står det dig helt fritt att rösta som du vill, men du får inte aktivt arbeta mot facket. Enkelt. Så - om du nu har läst såhär långt (vilket jag betvivlar) och faktiskt tänker bemöta argumenten sakligt istället för att kalla mig kommunist, terrorist, vänsterextremist, svenskfientlig eller något annat som man som icke-rasist uppenbarligen är, så är du välkommen. Men tänker du bara spy ur dig mer bajsnödig galla kan du lika gärna hålla tyst. För din egen skull. Du kommer nämligen själv att bli nedtryckt i densamma.
![]() |