![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]() Citat:
Sen kanske man inte har svar, då får man fråga på annat håll. Tjata hjälper ju inte. Grejen är ju att har man loggat in och ser olästa trådar, så brukar de vara markerade som lästa vid nästa besök, även om man inte har läst tråden i fråga... Det stör jag mig på.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Lösningen på det sistnämnda är att använda sig av Markera forum som lästa på första sidan och då försvinner markeringen. Har också samma att tråden fortfarande ses som oläst annars.
|
![]() |
![]() |