![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
Inlägg: 723
|
![]()
Låt inte inzoomningen lura ögonen, höjden är en bra bit över fordonets tak. Jag tror anledningen till höjden i just Vimmerby är den dåliga sikten genom kurvan. I System M finns ingen logik att utfartssignaler försignaleras d.v.s grönt sken i Vib F (msi) som är vid växeln innebär inte per automatik grönt sken i Vib G (utfsi). Driftplatser med ställverk modell äldre är inte sällan dåligt utrustade med msi. Faktum är att i Vimmerby finns endast en msi.
Vägskydden försignaleras inte heller i Vimmerby. Detta bottnar i att Vimmerby antingen har växlar låsta och kör 80 rakt igenom (Dock nedsatt till 60) när driftplatsen är obevakad. När driftplatsen är bevakad sköter ltkl fällning av vägskydd vid start från plattform. Tack Totte ![]() Senast redigerad av granders den 2015-02-10 klockan 01:01. |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|