![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Donners Pass har inte jag. Idag kostar rutten €29.99. Jag har inga problem med att betala det för att kunna använda din bana, men det är ju lite trist om man behöver köpa en hel rutt för att få några granar (jag hade ju hellre betalat dig i så fall istället för dom som gjorde Donners Pass...!).
Tyvärr har jag själv gjort ungefär likadant. Horseshoe Curve hängde med när jag köpte RW och då har jag använt objekt därifrån. Idag får man London - Peterborough, Munich - Garmin-Partenkirschen och New York - New Haven om man köper TS2015. Det finns säkert en massa bra objekt i de rutterna, men som ruttbyggare är det svårt att veta vilka objekt som är OK att använda, om man vill att rutten ska kunna användas av nya användare framöver. Knepigt! |
![]() |
![]() |