![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Bra jobbat Mazz!
Det är modigt att sätta sig sådär framför folk och hålla låda. Tänk va kul man skulle kunna ha haft med en projektor, stor duk och några ordentliga högtalare... Och ett antal planscher med stora utskrifter av rely:s bilder... :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Tack, jo lite nervös var jag nog innan...
Men väl där så rullade det på. Och om cirka 6 månader är det dags igen.. ![]() Bilder och planscher av tågsimulatorhobbyn från sin allra bästa sida ska vi absolut ha till nästa gång. Förslag mottages med tacksamhet, jag har en liten fundering som håller på att ta form oxå... återkommer till det. ![]() Om möjligt tänker jag att det vore trevligt om det gick att "pröva på" för besökaren att även köra i en simulator. Men då kan jag inte vara själv... |
![]() |
![]() |