![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Det går bra att ladda ner svenska lok i Manage Content men dom går ej att köra med sedan.
Det blir rött i listan. Är det någon som vet hur man får svenska lok att fungera i TANE? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Svaret är enkelt: Det finns inga. Med andra ord; TANE godkänner inte våra lok. Rc3 som finns i Download center fungerar i TRS 2012, kanske i TANE men ha inga förhoppningar.
Ytterligare en spik i TANE:s likkista. Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Vad får man för varningar och errors ??????
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
Rc-loket fungerar fint i TANE. Jag har iallafall inga problem med det
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag ser att Bambistor har inga problem medan andra har problem. Kan det bero på era datorer? Jag själv har problem med MSTS i min stora dator och inga problem med min laptop. Konstigt ,va! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Kanske den här som Tane kräver? http://faq.trainzportal.com/knowledg...ions-for-tane/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
If you are experiencing issues with a 3rd party locomotive that you have downloaded and installed into Trainz from either the Download Station or a 3rd party website, then please try asking on our forums for assistance. You can find our forums here: http://forums.auran.com/trainz/forum.php As we did not produce content on the download station or 3rd party websites, we cannot provide technical support for it. |
|
![]() |
![]() |