![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2013
|
![]()
Hej. Jag installerade en ny version av TS2010 eftersom den gamla inte gick att patcha. Jag har installerat Sb-loket och Ybo6'an. Ybo6 fungerar riktigt men Sb fungerar men det är helt svart. Det finns inga missing dependencies. Nu använder jag TS2010 Build 49933.
/Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Det är nog grafikinställningen i Trainz???
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Har för mig att det är någon inställning som heter "enable hardware acceleration" som spökar... Kolla om den är i kryssad och kryssa ur den isåfall eller viseversa om den inte är det...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Xoat Uao7 fungerar men blir också svart/grå. Jag har provat att klicka i och ur "enable hardware acceleration" men det är ingen skillnad. Sedan ser min dendencies inte likadan på Xoa//Uao7 som på bilden jag fick ovan. Bl.a. saknas Script Library. När jag visar Sb i Railyard så blir det en röd punkt som säger stt det är något fel i något script. Jag har även installerat Z65/Z70 och där fattas: Unknown Location: <kuid:396831:1377> och även dessa blir svarta men fungerar.
/Anders Senast redigerad av anders63d den 2015-07-01 klockan 15:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Pröva med att installera om "STL source - Kernell3.1 första posten i Download. I samma tråd längre ner "STL Signal Source 3.12.3".
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jag har installerat om "STL source - Kernell3.1" men det är samma problem fortfarande. Det fungerade med min andra TS2010 men jag kommer inte ihåg vilken "Build" det var. Jag funderar på att installera den också för att testa.
/Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
När du öppnar 2010 så finns build-nunret nertlll till höger. - alltså rutan i vilken du väljer Start, Options, Content m fl.
Nisse |
![]() |
![]() |