![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
????????????????????????
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Du bör patcha upp till build 49933. Osäker? Fräga, Forum är till för att hjälpa även om ditt problem verkar knepigt.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2013
|
![]()
Nu verkar det som det fixats sig. Sb och YBo6 är riktiga. Jag hittade en sida på nätet och följde instruktionerna ("Enable hardware..." har jag klickat i och ur men det som står längst ner hade jag inte testat):
http://trainz-bg.com/index.php?optio...mid=84&lang=en Jag letar efter: Unknown Location: <kuid:396831:1377> till Z65/Z70 om någon vet. /Anders Senast redigerad av anders63d den 2015-07-02 klockan 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Pröva också den här länken:
http://trainz.shaneturner.co.uk/tuto...textures-issue Ditt buildnummer är skumt. Kan inte hitta det i Tranz build-lista. Pröva själv. Skriv in i webbläsarens sökruta: Trainz patcher. Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Medlem
|
![]() Citat:
det är en corona du saknar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
Toppen! Nu fungerar det. En liten fråga till: I Railyard växlar det mellan olika färgsättning. Går det att få in andra varianter i Surveyor?
/Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
när du går in i att bygga bana läget och placerar ut ett lok så kan du med vissa (STL Z65/70, T43 de flesta D loken mfl) ta frågetecknet i menyn där du väljer lok och klicka på loket du satt ut så kan du välja olika texturer (målningar) på loken kan variera i antal mellan 1-15 st ca så sparar du bara banan så har de den målningen när du sedan kör med dem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
Det fungerar. Tusen tack.
/Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Välkommen ut ur Trainz snårskog !!!!
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]()
Man tackar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Kommentarer borttagen. Tydligen fick du en lösning på problemet.
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. Senast redigerad av benkegbg den 2015-07-07 klockan 17:54. |
![]() |
![]() |