![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#136 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Gott! Ser verkligen fram emot fler fina svenska tåg i TS (även om jag inte är ett stort diesel-fan)
![]()
![]() |
#137 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]() Citat:
Nåväl, ser högst fram emot motorvagnarna och Stångådalsbanan!
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Jag kommer inom snar framtid lägga upp ett nytt klipp på YouTube, i vilket jag kommer visa upp det nya ljudet jag jobbar på för närvarande. Jag var inte helt nöjd med skarvdunket som följer med i spelet, varpå jag skapade eget ljud för detta, både interiört och exteriort baserade på mina inspelningar.
Nästa vecka är det bokat nyinspelning på de båda tyfonerna med min kontakt, då jag även med dessa varit missnöjd under en tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Medlem
|
![]()
Jag lovade en förhandvisning, och här kommer den!
Sedan sist så har båda tyfonera blivit nyinspelade och jag har hunnit med att skapa mig eget skarvljud. Skarvljudet exteriört är baserat på låg, medel och hög hastighet. D.v.s vid acceleration trappas det upp i volym och eko. Vid inbromsningar trappas det ner tills det bara är det där typiska klick-klack'et. Skarvljudet interiört är baserat på inspelningar jag gjort från hytt. Tyfonerna interiört likaså. https://www.youtube.com/watch?v=X6SXf1J9doU |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Medlem
Reg.datum: May 2014
|
![]()
Låter och ser kanon bra ut!! Frågan som återstår är dock när släpps den!? Taggar ihjäl!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#141 |
Medlem
|
![]()
Jag ogillar att prata datum, men det jag kan säga är att det blir inga fler funktioner innan släpp. Jag anser att jag har fått med det som är viktigt för körningen och känslan. Det blir inte bra om det är för mycket funktioner då det lätt kan bli lite overkill. Då måste jag nästan utbilda er på fordonet innan ni ens får rull på det
![]() Tre kloningar till på originalet, för att sedan individanpassa de tre. Sen är vi i mål. ![]() ![]() Senast redigerad av granders den 2015-07-10 klockan 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det ser riktigt snyggt ut, ska bli roligt att få köra den!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
De finesser du fått med överträffar (med råge) redan många officiella DLC-tågs, så kör på bara!
![]()
![]() |
#144 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Jag håller med föregående talare! Ju mer funktioner och knappar att trycka på, desto bättre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (En utmaning har aldrig stoppat mig) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() P.S Ska bli jättekul att få köra din tingest ![]()
![]() |
#145 |
Hedersmedlem
|
![]()
Både tåget (och rutten) är otroligt snygga och verklighetstrogna. Bra jobbat!
![]() |
#146 |
Medlem
Reg.datum: May 2014
|
![]()
Nice!! Börjar arbetet med itinon igen efter släppet!?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2015
|
![]()
Jag kan tycka lite att om modellen är klar är det ingen anledning att hålla den så är det ju bara å klicka på publicera. Tror många andra också gärna ser att den kommer snart.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Snyggt jobbat!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Medlem
|
![]()
Det ska ju göras tre kloningar till på den så då är den ju inte riktigt klar
![]() Jag ser fram emot att få köra den. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2015
|
![]()
Ommålningar bör ju gå snabbt
![]() Den som väntar på nåt gott väntar ALLTID för länge ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Det är otroligt mycket tid som krävs för att skapa, ändra, finjustera och sedan optimera. Sedan efter man optimerat måste man ändra, finjustera och optimera igen. Sådär går det till, i en oändlighet dessutom, om man inte någon gång bestämmer sig för att nu är det klart. När man säger för sig själv.. "Nu äntligen är det klart" så kan man ge sig fan på att det är något man vill ändra.. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |