![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2015
|
![]()
Hej
Jag sätter ut en signal. Men jag kan inte koppla den till ett spår! Samma sak med bommar. Vad kan vara felet? Jag har train simulator 2015 Snälla hjälp //kevpa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2015
|
![]()
Vilka signaler och bommar är det du använder? Från spelet eller nedladdade assets?
Och skulle du kunna bifoga en bild på det hela? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag använder spelets och nedladdade. Inga av dem funkar. När jag väljer en signal från spelet kan jag sätta ut den. Men jag får inte fram någon marker som jg kan sätta på spåret. Om jag sätter ut en till signal av samma sort försvinner den första. På den andra kan jag inte sätta ut en marker heller, och så håller det på (samma sak med bommar) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2015
|
![]() Citat:
Prova lägg ut en annan räls om det fungerar. :/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Det var bland det första jag testade. Kanske att jag ska göra en backup och ladda ner spelet igen (backupen ifall allt går fel, så jag kan byta till ett fungerande spel igen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej
Idag har jag laddat ner train simulator 2015 igen. Inget resultat. Dock la jag in alla assets i mappen. Kan det vara något fel med dem kanske? Får kolla det imorgon |
![]() |
![]() |