![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#151 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Annonserat släpp
Släpp kommer ske 2015-08-01 De sista kloningarna är färdiga. Inga moment kvarstår. Jag vill redan nu påminna om att detta är en komplex motorvagn och du som användare rekommenderas starkt att läsa bifogad användarmanual. ![]() Fridens! Senast redigerad av granders den 2015-07-30 klockan 03:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Medlem
Reg.datum: May 2014
|
![]()
Äntligen!! Super!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Ser fram mot det
![]() Tack! |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det ska bli riktigt kul att få köra den!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Medlem
|
![]()
Varför inte redan nu?
Verkar väldigt spännande! Ser fram emot att köra en ny motorvagn!
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Nämen, va trevligt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Åh va kul! Då vet jag vad jag och frugan har att lära oss i helgen!
![]()
![]() |
#158 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2015
|
![]()
Nu har man något att längta efter!
![]() P.s kolla din inkorg oh töm den här på forumet. Kolla även i stångådalsbanan tråden! //kevpa |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2015
|
![]()
Kommer släpper kl 1 på morgonen elr 23:59 på kvällen? Hur är det tänkt?
Längtar som in i fullkorn, (hel-vete) |
![]() |
![]() |
![]() |
#161 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2015
|
![]()
Todays the day, men: när kommer släppet? :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Medlem
|
![]()
Som konstruktör själv vet jag att det tar mer och mer emot att släppa nåt ju mer folk tjatar. Så lunga ner er lite så kommer det nog när ni minst annar..
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Medlem
|
![]()
Följ länken till nedladdningen! Njut nu av körningen!
http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...803#post296803 Jag vill rikta ett stort tack till Basse för handledningen och den stora hjälpen när jag körde fast! Senast redigerad av granders den 2015-08-01 klockan 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2014
|
![]()
Hello granders.
Your new train is crashing my game every time i try to launch your train in QD. tried all the diffrent once you made for QD but in free roam. i can put your train in hear the sound. fly around it. but as soon i press on the train to drive. it crash. Hope you will fix it. btw very nice model i must say. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Did you spawn the train as a whole or in parts that you later connected and applied the driver on? Try going in editor and spawn it on the track and try again. There should not be a missing file, from what I can see. Senast redigerad av granders den 2015-08-01 klockan 19:08. |
|
![]() |
![]() |