![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Blev först rädd, att jag skrev över Avträdet + texturegruppen för densamma. Då du har glömt att byta Thumbnail på kiosken.
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... nej jag hade inte glömt byta tummis, men jag hade glömt spara och committa och göra CDP. Fixar genast och hinner editera DL.
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
... får bli Klass 5, enda bild jag har gör att det går att konvertera och komplettera Banvaktstugan med lite skala, spegla och ny textur så kan det nog bli denna typ av småstation också:
![]() |
#4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ur en annan vinkel
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Nu blir Torpal glad, Trångsund är hans hemmastation. Tackar på hans och mina vägnar.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Nu vet jag 3 av 4 sidor, den 4:e anar jag!
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Lägg märke till att det lilla gavelfönstret i bilden har glasmosaik inlagt. En utmaning, LAn!
Nisse |
![]() |
![]() |