![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Nojsigt, jag har en del bilder inifrån vårat GDJstall, bl.a verktyg osv, kan skicka till dej senare.
![]()
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kul att det kommer lite nytt svenskt till RW. HC-bussen ser helt fantastisk ut, din kreation? Vågar man föreslå nästa byggprojekt? En T21 skulle passa finfint vid lokstationen..
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Absolut får man föreslå, det är bara trevligt tycker jag. T21 är utan tvekan en "vill-ha"-sak, men jag har just nu lovat mig själv att inte starta några nya projekt förrän jag slutfört ett antal skåpsvärmare... Lätt att starta nya, men hå hå ja ja, det är ju lite roligt att kunna bli klar med några oxå... ![]() Närmast på agendan är ju att grafiskt slutföra vändskivan, få lokstallet lite mer färdigt, kanske varianter såsom ett 3-portars tror jag. Villorna ska läggas upp, dom är klara ska bara packas ihop och beta-paketet ska uppdateras så villan och lokstallet försvinner därifrån. Beta-paketet kommer även innehålla hållplatsen i lösa delar. Vattentornet kommer med i lokstationspaketet, men är ju i ett preliminärt utförande då det ska tillkomma lite dörrar och fönster, men den går ju att använda ändå för ruttbyggare. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Här är bilder av verktyg till stallet, hoppas det kan komma till användning.
![]()
![]() Choo choo fox Senast redigerad av Jonatan den 2015-09-25 klockan 20:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Nu väntar jag på att glas-mäster ska komma och montera in fönstren...
![]() Edit: glasen pluppade på plats... Senast redigerad av Mazz den 2015-10-07 klockan 01:24. |
![]() |
![]() |