![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej på er !
Nu vill Microsoft att jag skall uppdatera till Windows 10 (från nuvarande 8.1) och min enkla fråga är: Har någon installerat 10-an och allt fungerar som det ska? Har hört rykten om att vissa program strular i det nya systemet. Fungerar Trainz i Windows 10? Man kan också testa Windows 10 i en månad och sedan återgå till tidigare version. Fast det behövs göras en hel del backup innan och jag vill helst slippa det. Antingen kör jag helt och fullt ut och litar på det nya Windows 10 eller så lägger jag inte in det alls. Så vad tycker ni? Hälsningar
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Det fungerar UTMÄRKT!!! med både TS2010 och TANE.
Niema problema! Ibland lyckas även Bill Gates med sina produkter ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Samma här, har själv haft det i 1 månad ca. Inga problem vare sig med Trainz 12 eller Tane
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Tack för infon baloo och Lennart! Då behöver man inte vara rädd när Windows 10 kommer till datorn!
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Tack!
![]() Då vet jag det. Så nu får Windows 10 en chans på datorn. Gör ändå en backup på vissa program som jag helst vill ha kvar. Hälsningar
![]() |
Taggar |
windows 10 |
|
|