![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
SJ & TGOJ Ma
1. Efter ominstallation kvarstår ändå: När jag placerar ut loken sitter gallerplogar redan på, och trycker jag fram "Properties-rutan" står det "inga plogar". Men jag kan välja plogar, men "frånbörjan" gallerplogarna sitter kvar oavsett vilken plog jag väljer. 2. inga scriptfel 3. "Properties-rutan" fungerar SJ Mg 1. Efter ominstallation kvarstår ändå: 3 scriptfel*. 2. Finns det en uppdaterad hytt som jag har missat att ladda ner? 3. "H" och "hytt-H" ger ej samma ljudande tuta (Med "H" ljuder 'swe horn' men "hytt-H" en annan tuta) *Se bild: https://www.dropbox.com/s/pvykbf98fr...14.45.png?dl=0 SJ Ra 1. inga scriptfel 2. "Properties-rutan" fungerar utan fel 3. "H" och "hytt-H" ger ej samma ljudande tuta (Med "H" ljuder 'swe horn' men "hytt-H" en annan tuta) TGOJ Bt, SJ DmA/B, Du/Da/Ds snälltågslok Trä & F 1. inga scriptfel 2. "Properties-rutan" fungerar utan fel 3. "H" och "hytt-H" ger samma ljudande tuta SJ & TGOJ Ub, BJ O, TGOJ Hb, SJ Hc 1. inga scriptfel 2. "H" och "hytt-H" ger samma ljudande tuta SJ Ds 1. inga scriptfel 2. "H" och "hytt-H" ger ej samma ljudande tuta (Med "H" ljuder 'swe horn' men "hytt-H" en annan tuta) Uppdaterade loken testade i TS 2010 build 3.3 Kan finnas eventuella missar och eller fel. Senast redigerad av andreas_92 den 2016-01-15 klockan 03:16. |
![]() |
![]() |