![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Med en rad förbättringar - se Download-tråden!
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Länken till rar-filen, vill inte vara med och leka.
Glöm det hela. Nu gick det att ladda hem rar-filen för mig, utan att du har varit inne och redigerat i tråden. Så felet låg nog hos mig. Komplett, inget saknat material. .
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2016-02-28 klockan 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
... jag hade glömt sätta upp körerna till Torvtrallorna.
För vagnar utan stolpar och lämmar endast kö för STL 600 mm Spårbitar. För vagnar med stolpar endast kö för STL Torvblock. För vagnar med lämmar en kö för omm Torv och en för STL Torvblock. YEJ Torvvagn bör ha en kö för STL Torvbal. I övrigt får ni sätta upp vilka köer ni behagar. Ledsen att jag glömde detta men då har ni några timmars tråkjobb för det måste göras på varje vagn! Edit: En växel på mossen har kommit på drift. Det får man fixa genom att flytta på några vertex (Bild före och efter operationen)
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2016-02-28 klockan 12:29. Anledning: Felaktig växel !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2015
|
![]()
Hittade just denna bana och undrar om den finns att ladda ned någonstans. Alla filer länkade i den här tråden är borta från Dropbox.
Tack på förhand.
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Den banan finns inte längre, den har jag tagit bort från dropbox !