![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#9 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
![]()
"I had a Dream last night" som Martin L King sa. men min dröm handlade om Luftledningssystem.
STWs luftledningssystem var (och är) en vän man har blandade känslor för. Systemet är snart 15 år gammalt och var en otrolig inovation när det släpptes. Men alla vi som försöker använda det och trasslar in oss i kontaktledningar, utliggare, återledningar, toppkonsoler och hjälpkraftledningar och en svårhanterlig snabbknapp m.m. skulle nog önska nåt enklare !? Frågan är om man med modern "stitched track"-teknik kan göra det och ändå ha kvar alla propertyrutor, men att alla ledningar är track-trackside och valfri slolpe endmesher. N3V håller ju på att utveckla procedural track efter nya principer, så varför inte Procedural Catenary ???? Jag skall kasta ut en metkrok Trainshavet så får vi se ??? Ni kan ju följa vad alla "wise guys" ty7cker om denna idé: http://forums.auran.com/trainz/showt...76#post1501676
__________________
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2016-03-27 klockan 18:19. Anledning: Follow us ! |
![]() |
![]() |