![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Gått till Korvtiger för upload när han får tid.
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
På allmän begäran:
![]() * Gatuspår för spårväg, 1435 och 1000mm spårvidd.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Dagens "nyhet":
* Resgodsvagn littera F1 modell 1907/1902 Har uppdaterat min resgodsfinka för TANE och rättat till en del små fel. Till exempel så har gaveln fått dubbeldörrar och två fönster, vilket jag hade missat tidigare så jag saknade fotografiskt underlag till vagnen när jag först byggde den. Dessutom har den fått ett dokumentationsblad, så som alla andra mina vagnar har ifall någon saknar bättre kvällslektyr. ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Vi fortsätter i takten ett paket per vecka:
* Överföringsvagn Q37p för 891mm spårvidd med ramp och diverse lösa scenery-tillbehör I paketet medföljer G och O-vagnar som produkter, vilka kan lastas på överföringsvagnarna. Hittas under Vagnar>Godsvagnar ![]()