Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > 3D-design - Trainz

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-02-27, 19:25   #3
MatsH
Månadens bild - Mars 2005

Reg.datum: Feb 2002
Standard

Hej Björn!
Självklart finns det intresse för de fina saker du gör. Jag är väldigt imponerad av det fina ånglok du släppt som beta och ser verkligen fram emot de andra loken du har på gång. Får jag lov att betala en liten summa för dessa så är det väl så. Själv kan jag inte ens skapa en pinne i något 3D program så.

Vad gäller motivation och inspiration så är väl det sånt som kommer och går. Känner igen det själv. För tillfället så har jag ingen lust alls att bygga något i trainz (egna banor i mitt fall) men plötsligt så känns det hur kul som helst och man sitter hela nätterna och lägger spår. Lite uppmuntran mår nog de flesta bra av och precis som jag så kanske man inte tillräckligt uttrycker sin tacksamhet över alla fina modeller och ommålningar som släpps här på forumet. Av någon anledning så verkar människan ha lättare för att klaga än berömma.

Lycka till och tack för ångloket du redan släppt.

mvh .... Mats

MatsH besöker inte forumet just nu  

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Hilding Beta1, Online micke321 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails 13 2003-03-01 21:27
Hilding Carlsson nån som gör den? Olaf Lindström 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails 9 2003-02-17 21:03
Hilding Carlson. Inredning och genomskinliga rutor micke321 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails 14 2002-12-04 19:37
Smalspårig? Alexraptor Trainz - Allmänt om Trainz 0 2002-12-02 16:33
Hur ser en smalspårig JV ut? tufftuff Landskapsdesign - Trainz 0 2002-09-29 02:25

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:45.