![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]() Citat:
* Jag laddade ner ett plugin till Blender som låter mig exportera filer till .igs * I zip filen fick jag tre filer (som heter igs_exp.. osv), dessa lade jag i mappen där jag tänkt exportera min modell. Så här ser adressen ut: \RailWorks\Source\Marmar\GenericObjects\Scenery\mi ne Mapparna gjorde jag på detta sättet utifrån klippet jag såg, tydligen behövde man en mapp som heter "Source" har jag förstått. * Jag exporterade filen till mappen ("mine") där resten av filerna finns som jag fick med när jag laddade ner pluginet. ![]() * Jag får endast en ".log" fil, har testat att döpa den till något simpelt (i detta fallet "gbg") utan någon förändring * I logfilen står det så här: https://www.itextpad.com/test22 EDIT: Ser nu att det i slutet av logfilen står " ERROR: Blender Mesh object 'Cube.115' has no collection of UV maps for tessellated faces (check material assignement)." Kanske det var därför jag ej fick någon .igs fil? ![]() Senast redigerad av marmar den 2016-12-19 klockan 22:19. |
|
![]() |
![]() |