![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Bravo Totte.
Mycket snyggt. OT har säkerhets kopierat filerna till dina rutter+ tåg osv. på DVD-skiva. ![]() Lycka till med byggandet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Jag har mina filer sparade i DropBox. 93Gb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag behöver hjälp av er någon som kan byta textur till Lilla Edets station. STW Station Liten heter den röda tegel hus. Jag tog bilder av stationshuset som finns i bifogade mappar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Hej Totte.
Bättre sent än aldrig... Del 1, stora huset... . |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej.
Gör om, gör rätt... Jag måste ha hela sidorna på station. Sen om Du kan fotografera mitt på dagen (12.00) och när det är lite mulet. Då blir det inga skuggor. Nu är det för stor differens på eftermiddagssolens jättegula och den bleka färgen i skuggan... Må Väl!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Här kommer lastintagen...
. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() Jag får väl fota om. Då syns träden på framsidan och högra sidan med. Lämplig väder, okej. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Om Du plåtar och får med träden så gör det inget. Dessa kan jag trolla bort. Måste bara ha helheten då jag bygger en helt ny station. Jag gör aldrig en repaint...
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|