|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2018-06-20, 20:39 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
Problem med Trollhättanrutten
Hej!
Har äntligen införskaffat en ny dator och har nu installerat TS2018 samt Trollhättanrutten, dock får jag detta problem (se bild), massor med objekt & texturer som saknas.. Minns att jag fick samma problem första gången jag installerade rutten för ett par år sedan men glömt hur jag löste det, US & European loco assets har jag. Tacksam för all hjälp. |
|
2018-06-20, 21:16 | #2 |
Medlem
|
Nu blev det bättre
Har installerat newS "Swenbanan" och nu verkar det bli bättre, bara spåren som verkar saknas, vilka spår är det som används i rutten och var kan jag hitta de?
Senast redigerad av marmar den 2018-06-20 klockan 21:19. |
2018-06-20, 21:42 | #3 |
Medlem
|
ALtenburg-Wildau
Borde väl komma med i Trollhättan-paketet?
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
2018-06-20, 22:19 | #4 |
Medlem
|
Hej
Löste sig efter att jag installerat den rutten, så verkar som att den inte kom med i paketet. En helt annan fråga dock, får väldigt låg fps när jag kör under nattetid vid stationer (där ljus finns), går det möjligen att lösa på något sätt? |
2018-06-21, 11:53 | #5 |
Medlem
|
Just ljus har en tendens att dra ner FPSen i Train simulator har jag hört. Det finns två varianter av bangårdsbelysningar, (med eller utan skugga), och en av dessa tror jag drar ner FPSen...
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
2018-06-21, 15:22 | #6 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Citat:
Jag tog bort överflödiga belysning på de stora stationer. Den kommer med i nästa uppdatering. Trevlig midsommar! |
|