![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Här följer 2 bilder med de nya egenskaperna, TurfX och clutter.
Lägg märke till det höga gräset som vajar med vinden. Den andra bilden visar hur stenar och gräs höjer sig över marken. N3v har skapat små öar av tänkta scenarion (15-tal) i en exempel route där jag visar 2 av dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... lyckades installera och flytta TRS19 från C: (98 GB halvfull SSD) till D: (1TB disk)
och nu fungerar Sb-loket och vagnar utan röda löss och kopplar som dom skall ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
jag kommer inte spela betan jag väntar till spelet kommer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Det har ju kommit !!!!
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
var köper jag spelet då ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Pre-releasen (betan) har släppts ja. Den officiella versionen kommer senare i höst/vinter.
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Jag har sett den film som N3V länkar till i sitt senaste mejl. Visst det ser bra ut men om jag jämför med hur det ser ut hos Train Sim World så har Trainz en lång väg kvar. Mycket lång!
Om det nu kan finnas andra fördelar med Trainz kanske det finns några här som har bägge spelen och kan skriva något om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Utan att ha provat Train Sim World så skulle jag vilja säga att det finns en tydlig punkt där Trainz/TRS19 är starkare. Det finns betydligt mer svenskt material till Trainz än till TSW. Dock så kan moderna fordon vara av högre kvalitet i TSW (RC-lok? X2?), då vi saknar flitiga byggare som har intresse av att bygga högdetaljerade modeller av moderna svenska fordon för Trainz.