![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Jag är inte insatt i vad som diskuteras så är det någon som kan tala om för mig vad det handlar om, varför man skall bygga en vagn som kommer att få numret C19 när man har beställt och fått levererat C20 som dessutom fortfarande levereras???
Är det en ombygganad av dom senast levererade "gamla" C?-vagnarna som i ombyggd version får det nya numret C19 eller vad??? Tacksam för en förklaring. MVH Bengt L. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kvarnes Julgodis 2003 [Många&stora bilder] | Kvarne | Off-topic | 3 | 2003-12-17 20:58 |
Uppläggning av filer till e-buzz | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-12-01 13:21 |
!!! Varning till er som fotar i Stockholms T-bana | Kvarne | Off-topic | 44 | 2003-08-07 18:04 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 22:18 |
Nu är min akt. färdig till JBJ | knasen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-01-31 13:05 |