|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2019-01-16, 23:12 | #1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Mina rutter startar inte fortfarande.
Hej!
Jag skrev nyss till Steam-tråden om detta. Läs här och kommentera gärna. https://steamcommunity.com/app/24010...8172110857967/ |
|
2019-01-17, 01:21 | #2 |
Medlem
|
Det där är nog orsaken till varför jag inte har rört Mälardalen sedan uppdateringen!
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
2019-01-17, 17:02 | #3 | |
Hedersmedlem
|
Citat:
Det har med koden i systemet att göra enligt tråden.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2019-01-17 klockan 17:04. |
|
2019-01-18, 02:57 | #4 |
Medlem
|
Jag kan bygga, men som de skriver i tråden så är det mer buggar i spelet än tidigare. Några egna exempel:
- Mälardalen: Jag kan varken nå scenarioeditor eller ens köra med tågen. bara bygga. - Nynäsbanan: Jag har problem med att läsa in DEM-data kring Segersäng. Det problemet har jag inte haft förr...
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
2019-01-19, 21:57 | #5 |
Hedersmedlem
|
Citat från Steams disskusionstråd:
Jag tycker att det är lite konstigt att folket löser de flesta av oss som har det här felet är alla Steam level 0. Låter dig undra om DTG är tillbaka till sina smutsiga knep igen genom att inte låta kunderna tro att deras programvara är trasig. Till demi-gudarna som inte har några problem, vänligen visa oss dina datorkonfigurationer om du alla tycker att det är något fel med människors PC-konfiguration. I think it's a bit strange that the people dissing most of us who have this error are all Steam level 0. Makes you wonder if DTG are back to their dirty tricks again by not letting the customers think that their software is broken. To the demi-gods that have no problems, please show us your pc configurations if you all think that it's something wrong with peoples PC configuration. |
2019-03-18, 23:11 | #6 |
Hedersmedlem
|
Hej!
64bit fortfarande olöst! Får väl vänta till höst som kommer antagligen version 2020.?!
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2019-03-18 klockan 23:13. |