![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#61 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2016
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2007
|
![]()
Wow vad häftigt. Det går nu rätt många sådana här 185 Traxx på våra svenska spår
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Coolt, får hoppas det går bra! Ommålning är inte mitt område, men man kan alltid önska, bl.a.
-Danska dubbeldäckare -BR185 i cargonet, rushrail och hector rail-målning -Class 66 i cargonet, TGOJ, rushrail och Hector rail-målning etc.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kan ju bara instämma i att grafiken är mycket snygg.
Men från vissa rutter (särskilt) från öst, så finns det ju helt klart resurser att bygga lika snygga träd mm i TS.19 Om det nu bara inte hade varit så svårt att starta "typ" en rälsbuss i den rutten jag tänker på ( Uzkorozchodka) Det känns liksom bortkastat alla tusenlappar man /jag har lagt på TS-addons, när dom inte blir till användning lägre. Man blir fort bortskämd med den nya grafiken. ![]() [IMG] ![]()
![]() |
#66 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Lite klargöring pågår.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2007
|
![]()
Tack
Du har också köpt Br 155 ser jag. Ja man måste göra ett 10 tal olika saker innan man kan få tåget att rulla. |
![]() |
![]() |