![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Göteborg C
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Här är providers som ni kan kolla saknade Assets. Meddela mig här om det är svårt att få tag på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Oj, det var länge sen! Jag la mer spår söderut. ![]() Njut av bilder! Hoppas att Fredrik fixar "Dagens inlägg"! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Härligt att du bygger vidare på rutten! På väg mot Malmö?
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag behöver hjälp med att bygga makadamanläggning i Kållered. Jag hittar inte liknande anläggning. Dubbla TB-lok med gula makadamvagnar brukar hämta där. De finns inte heller såna tåg till TS. ![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2019-09-16 klockan 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag kör fullastad ballasttåg en bit på västra stambanan från Svenska Asfalt & Betong i Kållered till Almedal bangård. Landskap är grön nu. Skall fixa landskapet så småningom. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
Snyggt Totte! Ser fram emot att se mer svenskt lanskap från dig.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|