![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Jag fattar inte hur man får in tågen i spelen, jag använder winzip 8,1 och trycker först på det jag har laddat ner från mappen downloads train simulator, då kan man välja olika saker jag väljer I Agree, och sen kommer kommer det fram massa saker t. ex a7_80.sd och något annat sen står det readme och massa saker, hur gör jag för att jag vll att tågen ska komma in i spelet, Train Simulator, förklara noga så att jag förstår!!
/vfp420b Sten Johansson |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Markera alla filer och klicka på "extrakt"!
![]() Sedan väljer du att "extrakta" till skrivbordet! Nu visas en mapp på skrivbordet.(ex X16!) Flytta denna till "Trains\Trainset\" mappen och kolla om det finns några *.CON filer. OM ja flytta den\dessa till "Trains\Consist"!(om inte gör egna! www.msts-akuten.com > skapa ett consist!) MVH:Olaf (olis) Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Vadå Trains, det var Train Simulator?????????
Jaså trains på train simulator! Sten Johansson |
![]() |
![]() |
#4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Förresten, vad menas med consist??, jag är nästan nybörjare!
Sten Johansson |
![]() |
![]() |
#5 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Men jag fattarinte!!
Sten Johansson |
![]() |
![]() |
#6 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Läs här: www.msts-akuten.com eller ladda hem CONBUILDER
(rekommenderas!) här: www.geocities.com/conbuilder/ PS . Ett "Consist" är tågsammansättning! DS. MVH:Olaf (olis) Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hjälp [hur bygger man tåg] | greggan44 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 4 | 2002-09-25 15:04 |