![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2016
|
![]()
Har bekymmer med min bana som jag lagt ner 100-tals timmar på - de olika sessions startar i surveyor-läge men när jag går över i driverläge stängs TRS ner......................när jag startar spelet igen så har aktuella banan "hoppat" till "open edit" för både route o surveyer............jag är förtvivlad!! Hoppas på lite hjälp från er här på detta forum........
Göran |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2016
|
![]()
Lyckades lösa problemet - gick in i surveyer-läge och tog bort de sist installerade loken o vagnarna och vips så startade spelet i driverläget - tror det är träflisvagnar (amerikanska) som "spökade" - får se till att man HELA tiden har fler fungerande sessions sparade för säkerhets skull ...................för det är ju inte frågan OM utan NÄR spelet kraschar.............
|
![]() |
![]() |