![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 854
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
Inlägg: 813
|
![]()
Tack Hgv för en fin uppdatering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
Ort: Linköping, Sweden
Inlägg: 413
|
![]()
Över marken tycker jag FPS ser normal ut, inne i tunlarna var den låg. Lamporna kanske?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 817
|
![]()
Hmm, jag har inte satt några lampor i tunnlarna. Kanske är tunnel-objekten själva inte så väl optimerade. De är nog inte så lätta att byta ut men man kan se om det är de som orsakar fps-dippen genom att ta bort assetsen temporärt och se om det gör någon skillnad. Tunnlarna ligger i Assets\Juju49.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2019
Ort: Gävle
Inlägg: 50
|
![]()
snygg rutt kul att köra
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
Inlägg: 1 378
|
![]()
Hej!
Jag jobbade lite med projekt SwedenV2 där namnändring av signaler sker (SE Signal etc.) och jag kollade på SE-H5 Singal Jö 128. Där upptäckte jag att signalen är kopplad till en egen signalscript du har gjort. Jag undrar: Vad gör den annorlunda mot min SE Signal H5 4L, som länkar till newS gamla signalscript?
__________________
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 817
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|