![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Jäklar vad snyggt!!!
![]() ![]()
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Med berg är klart snyggast tycker jag...
Så otroligt snyggt, vilken känsla för både detaljer, färger och helhet du har... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Är otroligt imponerad av din bana, fantastik realism.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Tack för alla komplimanger! Det ger mig motivation till att fortsätta bygga!
Med detta inlägg kan jag nu meddela att banan mellan Abisko Östra - Björkliden är färdig. Denna etapp var målet med bygget för iår. Ambitionen ifrån början var att släppa rutten i detta skede, men jag började känna då och ännu mer nu att det är en för kort sträcka för att vara intressant nog för ett släpp. Inte nog med att rutten är kort, det blir svårt att skapa några roliga scenarion med två mötesstationer och en hållplats mittemellan. Särskilt när det handlar om tunga malmtåg.. Man hinner knappt komma upp i fart innan det är dags att stanna. Rutten är ju bara runt en mil lång hittills. (Om man bara räknar där det finns landskap). Nu ska jag ta en liten paus och börja samla lite referensbilder för bygget till Kopparåsen och fortsätta bygga i början av nästa år. Tack till alla som läst, skrivit och bidragit till rutten iår. God fortsättning och gott nytt år. ![]()
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Härliga bilder, lycka till med rutten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Man kan bara bli imponerad av ditt jobb, och dina bilder.
Sketasnyggt (får man säga så ?? hehe) ![]() ![]()
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Bra jobbat!
![]() |
![]() |
![]() |