![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Hej!
Vad är detta som uppstår med mitt TRS2004? En ruta dyker upp väldigt ofta. Bild på problemet kommer här.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Det är något internt i TRS2004 som kraschar. Svårt att gära något åt om du inte kan knyta det till något som du gör eller någon asset som du använder varje gång det kraschar. Stängs hela spelet ned, eller kan du fortsätta spela efter att rutan dykt upp?
Dyker den upp när du gör något särskilt?
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2004
|
![]()
Hej Korvtiger.
Den här rutan dyker upp ofta när man går in i trs2004 om man skulle bygga vidare på den bana som jag håller på med. Det stämmer att hela spelet stängs ned.
HECTORRAIL FUTURE RAIL TODAY www.hectorrail.com Planering av Mitt nya banprojekt. Senast redigerad av Leopold den 2021-01-04 klockan 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Tyvärr vet jag inte riktigt vad som är fel. Fungerar det att öppna andra banor? Om det bara är på din bana kanndet vara så att någon asset ställer till så att det kraschar, men det är inte någin lätt uppgift att lokalisera vilken det är.