![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 | |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Och så måste jag faktiskt påpeka att C20 går väldigt dåligt. Det beror på signalsystemet har jag för mig. Läste om det tidigare. Om ett Cx tåg får tågkänning så bromsas tåget in relativt mjukt, medans det i C20:s fall får fullbroms. Åk Tub2 Pson så får du se! Åker mellan Gärdet och Liljeholmen varje dag som jag ska till skolan och jag har varit med om riktigt otrevliga åkturer. Senast tidigare i veckan då tåget "ryckte" nästan hela vägen. Broms, gas, broms, gas, broms, gas....fruktansvärt irriterande! Man flög ju hit-och-dit. Dessutom är det bara de senare vagnarna som har handtag i taket. Sisådär 200 av 220 vagnar har det inte! Och väldigt få av dessa rullar på Tub2 (där de verkligen skulle behövas...) Nä tacka vet jag Cx! Mvh Mikael R / http://marc.fateback.com ![]() Edited by - Mikael on 14 March 2003 18:03:34 |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kvarnes Julgodis 2003 [Många&stora bilder] | Kvarne | Off-topic | 3 | 2003-12-17 20:58 |
Uppläggning av filer till e-buzz | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-12-01 13:21 |
!!! Varning till er som fotar i Stockholms T-bana | Kvarne | Off-topic | 44 | 2003-08-07 18:04 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 22:18 |
Nu är min akt. färdig till JBJ | knasen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-01-31 13:05 |